wtorek, 2 września 2014

Moje denko...


Dzień doberek przedstawiam w krótkiej notce moje ostatnie 2 produktu które się skończyły a są to:


Zacznę od odżywki z Garniera

 Moja ocena:
   Odżywka ta jest przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych. Dla mnie robi ona cuda z włosami. Włosy stały się bardzo mięciutkie, lepiej się rozczesywały i błyszczały się. Konsystencja jest dość gęsta, dzięki temu produkt wystarczył mi na bardzo długo. Na jedną aplikację wystarczy odrobina odżywki, 3 minut na włosach,dokładne spłukanie a włosy po wyschnięciu są idealne:). Na pewno kupię ją znów.

OCENA: 10/10


I pozostał szampon z Ziaji


Moja ocena:
    Włosy po szamponie z Ziaji są świeże, nie przetłuszczają się, są bardziej elastyczne. Szampon nie podrażnia skóry głowy, ładnie pachnie. Efekt jednak długo się nie utrzymuję.Konsystencja jest ok. Cena jest niska, mój był z promocji za 5,99 zł:). Za jakiś czas do niego powrócę...Muszę zużyć obecne 3 szampony:)

OCENA:8/10


2 komentarze:

  1. Miałam tę odżywkę z GARNIERA i potwierdzam - jest super! Włosy są delikatne i bardzo fajnie się rozczesują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, ale obie firmy cenię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz to znak że ktoś tu zagląda ;) Mile widziane komentarze na temat wyglądu bloga i propozycji testowania produktu.